Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dětem jsou nabízeny činnosti podle jejich schopností, respektujeme individuální tempo dětí. Umožňujeme mladším dětem pozorovat a napodobovat starší děti při činnostech a motivovat jejich zájem o budoucí úkoly. Vytváříme příležitosti pro kooperaci mezi dětmi a předávání poznatků a zkušeností mezi nimi tou nejpřirozenější cestou. Rozvíjíme komunikativní dovednosti dětí, rychlejší vývoj pasivního i aktivního slovníku i gramatické stránky řeči u dětí od 3let.
Vedeme starší děti k pomoci mladším dětem.

V obou třídách vytváříme dětem příjemné a vstřícné prostředí, uplatňujeme citlivý přístup ke každému dítěti, upřednostňujeme  individuální a skupinové formy práce.
 
Jednotlivé třídy nesou název podle aktuálního celoročního projektu ve školním roce.
( šk.rok 2009/2010   třída:      „kočičky Pacičky“,  kocourka Canfourka“)
 
V případě provozu pouze jedné třídy MŠ v daném školním roce se naplňuje do počtu 24 dětí, s výjimkou do počtu  28 dětí. Za provozu dvou tříd MŠ se v daném školním roce je maximální počet dětí:
-  první třída v přízemí  24 dětí                                                   
-  druhá třída v patře 16 dětí.        

2009/2010  24dětí; 12 děvčat, 12 chlapců
                   16dětí;   7 děvčat,   9 chlapců

zpět